torsdag 29 augusti 2013

Farliga frestelser


Avslöjad....här ligger jag i soffan med musik i öronen
Men jag har faktiskt städat hela huset, tvättat & lagat mat efter jobbet
Mascaran som togs på för över 12 timmar sen ligger läckert som en svart smet under ögonen
Håret som borstades klockan 06 är nu bara en rufsig ostyrig röra
Outfiten....ja, den är för ful för att beskrivas


Frestelser finns runt mig hela tiden & försöker locka min uppmärksamhet
I ett svagt ögonblick tackade jag idag ja till denna underbart goda tårta ( tack Helena) 
Mitt mål att vara cool i knytbikini 2014 kommer nog falla när som helst
Har ju total avsaknad av karaktär när det gäller just detta ämne
Men det blev sallad till middag hemma ikväll i allafall

fint hos ellos.se







2 kommentarer:

  1. Finaste Maria,
    Tack för din fina bild av hallon tårta...

    Nu ska jag snart till Frankrike för lite sensommar+27...

    Take care/ Kramisar
    Helena

    SvaraRadera
  2. Den tårtan hade inte jag heller kunnat motstå. Beach 2014 ja ja det är långt kvar. Måste nog ta mig in på Ellos hemsida snart, ser mycket fint där.
    Kram Helena

    SvaraRadera