söndag 11 augusti 2013

göra slut & rosa bilar


Måste peppa mig själv....på sommarens sista semesterdag
Då jag ligger här i sängen efter ett misslyckat försök att vända på dygnet
Undrar jag om det är en fördel att regnet öser ner, som en symbol för att hösten snart är här
Att jag råkade surfa in på ving.se boka resa 2014 var nog ett rop på hjälp 

Ja tack.......bild från pinterest

Då hamnade även jag bland raggare & avgaser igår i stadens årliga cruising
Kan konstatera något jag eg. redan visste...det var inget för mig
Men kul att ha sett det en gång, så som Ullared
Få se med egna ögon vad folk pratar om
Men visst är det fascinerande att man kan ha så olika intressen


Såhär tyckte Ella att jag skulle gå på cruisingen för att smälta in
( måste jag ens skriva att jag inte gjorde det)


Om jag skulle åka runt i denna rosa läckerbit
Då skulle kanske den frisyren komma mer till sin rätt...med en prickig klänning också
Men det är bara att inse....det blir ingen raggarbrud av mig

Att inse att detta är sista semesterdagen är desto svårare, nästan smärtsamt 
Gillar inte att göra slut med sommaren & allt vad den innebär
Tar nu ett djupt andetag & kasta sig in i vardagen igen



3 kommentarer:

  1. Ha ha nej det blir ingen raggarbrud av mig heller. Men söt var du som raggerska..
    Kram och lycka till i morgon och hela veckan.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag känner med dig fast jag jobbat en vecka redan. Men kul att ha en resa att se fram emot. Vart blev det? Hoppas du får en bra start på jobbet (trots allt). Kram Anette

    SvaraRadera
  3. nej jag vet. jag vill inte heller. Vill inte glra slut med sommaren. jobbigt. Varje år.
    Kram till dig!

    SvaraRadera