måndag 19 augusti 2013

lördag en måndag....

älsklingsjeansen från miss miss

 Vinkat av tjejerna som cyklat till terminens första skoldag ✔
Plockat upp helgens rester & fått ordning i hemmet ✔

Måndag & för mig är det lika med lördag
Denna stunden längtar man efter hela arbetshelgen

delar av min färggranna garderob

Städade i garderoben igår & insåg att något höstnytt är hjärtligt välkommet
Ska ju ev. bege mig söderut i slutet av september med mina kära kusiner
Räknar med att hitta något läckert då
Snart öppnar en ny klädbutik/webbutik i stan som verkar ok
http://blogg.conceptbyj2.se/
Cool, rå lokal som råkar ligga granne med mitt jobb

på hallbordet

Solen väcker upp trädgården & snart ska jag nog göra den sällskap
Hur skönt är det inte att bra hänga i mysisar hela dagen & inte ha några planer
Passar mig perfekt för mig en lördag som andra kallar måndag
Och vem vet, snart kanske vi tom. köper lite gårdsgrus till framsidan





3 kommentarer:

  1. Här hemma rensas de i garderoben idag. Känner som du att lite höstnytt vore inte helt fel!

    Ha en fin dag
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaa det är väl det som är det bästa med helgjobb att man får ha lördag en måndag och just utan måsten. kul med en ny affär ska kolla in den! Vad fint och ordningsamt du har i din garderob. Får man in mer kläder med sådana galgar du har eller ser det bara så ut!?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ny butik...den måste kollas in. Hoppas du haft en bra lördag:) Kram Anett

    SvaraRadera