tisdag 13 augusti 2013

semesterkoma & höstmode

en gammal favorit köpt på loppis

Visst känner man det på luften
Har inte kvällarna blivit mörkare & kortare
Sakta, sakta försöker den smyga sig på
Vill inte väcka för stor uppmärksamhet
Den där hösten

shadows 

12 grader när jag åker till jobbet
Borde väl snart krypa in i en kofta
Måste väl vara en av höstens stora fördelar
Att få omge sig med en massor med sköna höstkläder

min mys-poncho

Affärerna fyller på med nytt som frestar
Planerar en liten shopping/ inspirationsresa i slutet av september
Lägger pengarna i spargrisen till dess


Är mer eller mindre medvetslös när klockan ringer på morgonen
intar fosterställning i soffan när jag kommer hem
Önskar att jag snart vaknar ur mitt semesterkoma
Vakna till så att jag kan möta hösten 










1 kommentar:

  1. Jag tycker om hösten och visst ä det mysigt men inte idag då det åskat och blixtrat. Hopas du snart vaknar från din semesterkoma....Kram Anette

    SvaraRadera