onsdag 21 augusti 2013

fikonträd & kopior


Jodåsåatt nu har även jag köpt mig ett fikonträd
Har nog aldrig förr haft så många ( levande) växter i mitt hem....typ 5
Hur ska jag komma ihåg att ge alla dom vatten & omsorg

Snart går onsdagen mot sitt slut & det hurrar jag för
Min plan om att inte lämna all min energi på jobbet går väl sådär
Men det tar kanske tid att öva in nya mönster

höst a'la pinterest

Har länge suktat efter ett par Lidr-boots
Men när prislappen visar ca 2000 för ett par skor så tar det emot
Handgjorda, italienskt läder.....jo jag tackar
Men 2000 kronor?!
Fick syn på att kopior häromdagen för 1/4 av priset dvs. 499:-
Det passar en sjuksköterskelön bättre 
Säkert inte lika fina, lika sköna eller lika handgjorda


Blir förvånad att man får härmas så, men det gör ju de flesta
Tycker bara att dessa var lite för lika orginalet...på bild alltså
Brukar falla för orginal både när det gäller människor & materiella ting
Men ibland får man kisa lite med ögonen.....




3 kommentarer:

  1. Var hittade du kopierna? just original vad det gäller människor gillar jag...Kram nette

    SvaraRadera
  2. Coola boots till en riktigt cool brud, det blir bra! Snygga bilder med höstinspiration!/M

    SvaraRadera
  3. Jag är supernöjd med mina kopior. Nästa år ska man iallafall ha några andra skor, nu känns det inte som man slängt pengarna i sjön iallafall.
    Kram Helena

    SvaraRadera