måndag 12 augusti 2013

vardag & en plan


Så då var den här igen.....den oundvikliga vardagen
Kroppen var i chock då alarmen gav sig tillkänna okristligt tidigt
Men det var bara att kasta sig ut i det
Någon så kallad mjukstart gäller inte för sjuksköterskor


Passade mig utmärkt att det sen låg en norsk Elle decoration i brevlådan
Hade redan bokat en date med soffan
Har en plan för hösten som jag ska försöka följa
Att inte slita ut mig helt på jobbet, dela upp energin över dagen
Kunna komma hem med lite ork & framförallt med gott humör
Wish me luck......








4 kommentarer:

  1. Till oss kom vardagen idag då skolan var stängd igår för planeringsdag. Lite konstigt att båda barnen nu går på samma skola, inget dagis mer. Men det är kul nu när de är större också. :)

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack Maria för en sån fin blogg,jag får sån kraft och energi att läsa den!

    Ta hand om dig och följ din egen personliga plan

    Ha en bra fortsatt sen sommar vecka

    Kram
    Masse

    SvaraRadera
  3. Det låter som en riktigt bra plan...jag önskar dig verkligen lycka till. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Bra plan det där! Inget jobb är värt att slita ut sig på... Hoppas din arbetsvecka började bra, kram Suss

    SvaraRadera