fredag 16 augusti 2013

Jobbhelg & fredagsmys en söndag



Jag vet.....jag ska vara ödmjuk & tacksam att jag har ett jobb att gå till
Men ändå känns det tungt & motigt att ha en arbetshelg framför sig
Vänjer mig aldrig till att jobbet när alla andra har ledigt
Jag kan väl få lov till att tycka lite synd om mig själv i allafall

vy från min säng....

Nästa vecka börjar vardagen på riktigt med läxor & aktiviteter 
Lea börjar sjuan & en ny klass väntar.....pirrigt
Ella får hänga med samma klass två år till, börjar femman nu
Denna helg blir det projekt att lägga sig i tid & förberede skolstart för dom


Igår trotsade jag mina tankar om att hösten är kommen
Vågade mig fram ur mitt ide & njöt av solen som var sådär lagom varm
Kors i taket så kom jag även ut på en pw...vilket jag undvikit hela sommaren
Kanske jag omedvetet siktar på att bli läcker till beach 2014
Läckert var det i allafall i hm's höst/ vinter kollektion 
Har plockat ut några favvisar

från hm.com 

Hoppas ni som är lediga får en skön helg
På söndagskväll sjunger jag fredagsmyssången hela vägen hem från jobbet
( hur knäppt det än låter så är det faktiskt sant) 








3 kommentarer:

  1. Hua hoppas du får en bra helg iallafall. Ska tänka på dig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Inte roligt att jobba helger, har valt bort det sedan 10 år tillbaka. Du får njuta på söndag när vi andra börjar få jobbångest :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart du får tycka synd om dig....det kan faktiskt vara skönt ibland. Jag hade inte heller tyckt att det var kul ed ett sådant arbetspass framför mig men jag hoppas det går bra. Kram Anette

    SvaraRadera