måndag 9 september 2013

båttur & Barbie

septembersol i köket....

Ny vecka & sent omsider har viruset lämnat moderskeppet
Idag är det Lea som har sängläge med huvudvärk & yrsel
Det blev kok-kaffe idag då vår kära bryggare tackat för sig
Känns som om vi är inne i en negativ karusell då allt runt oss går sönder


Söndagseftermiddagen tillbringades på sjön
Finns inget mer rogivande än att vara nära vatten


Nej, det blev inget dopp...vill inte utmana ödet & bli förkyld igen


Sista båtturen för säsongen....ja det var det nog
Känns inte så tufft att ta avsked då vi varit ute mycket i sommar
Nu är jag redo för hösten & packar bort sommaraktiviteterna
För att sen med pirr i magen plocka fram dom nästa vår igen
Varje årstid har ju sin charm....eller hur

Nu ska jag pussa på min lilla sjukling
Sen har jag date med stans nya tatuerare 
(Dvs. om han är frisk idag, har redan bokat om tiden en gång)

Barbie före & efter retuschering.....









4 kommentarer:

  1. Skönt att förkylningen är borta! Haha, är det SÅ hon ser ut egentligen, den där Barbie?! Tänk vad lite smink och blekning av tänder kan göra...
    Här hos oss hoppas vi att det varma sensommarvädret kan hålla i sig ett litet tag till, för du kanske har sett att vi nu äntligen fått den efterlängtade utemöbeln. Ja, då måste vi ju få åtminstone LITE valuta för pengarna!...
    KRAM! Judita

    SvaraRadera
  2. Haha jag har aldrig sett Barbie utan smink....kul. Det är inte kul när saker börjar gå i sönder. Hoppas det stannar där. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Tråkigt för er med sjukdomar & andra tråkigheter, men jag hoppas att det vänder för er.

    Kram på dig
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt när saker börjar gå sönder, det är aldrig kul, inte heller när höstsjukorna börjar komma heller. vad ska du tatuera nu?
    Kram Helena

    SvaraRadera