söndag 8 september 2013

drömmar & energi

    här fångas det drömmar..... från we♡it

Det där ljudet när kaffet rinner ner i kannan & baconet puttrar i pannan
Det kan bara betyda söndagsfrukost pg.
Ett av två barn är hemma
För tonåringen gäller visst allt eller inget
Hon skulle träffa två nya kompisar på stan igår förmiddags & de hänger fortfarande
Ja, jag har lärt mig att det inte heter leka när man är 13, inte 11 heller förresten 

http://www.conceptbyj2.se/

Igår gjorde Malin & jag stan & började med en visit hos nya Concept by J2
2 ambitiösa tjejer har förvandlat en gammal industrilokal till en modern butik i rätt stuk 
Butiken var fylld med höstens "vill ha" från bl.a. Day, Chillnorway, Mos Mosh & Costommade






 Fullt med frestelser på galgarna, men jag sparar ju slantarna till höstens skåneresa med likasinnade kusiner
Det kommer att bli återbesök var så säker,  glad /smått avundsjuk att de vågar satsa på nytt i vår lilla stad
Tillhörande webbutik startar senare i september

norrmannen tog min önskan om frukost på sängen på största allvar

Nu väntar en söndag med sol 
Måhända det blir en sista båttur för säsongen
Men först & främst vill jag skrapa rent kroppen på virusrester & göra plats för lite energi
Energi till att klara av kommande arbetsvecka
Tänk om jag vore lika tuff som tjejerna på concept by j2.....å vågade följa min dröm














1 kommentar:

  1. Hoppas du har haft en helt underbar söndag....det har jag haft. Kram Anette

    SvaraRadera