lördag 7 september 2013

höstmode & faktura

Ö
hos anine bing

Det första man gör när man vaknar efter att ha varit förkyld i en vecka är att kolla status:
☆ Lever jag.....jo, tack det gör jag
☆ Är den kvar.....jo, tack förkylningen hänger med ytterligare en dag

Det första vi gjorde igår efter att ha fått ett mindre mysigt fredagssamtal om att bilreperationen kommer att kosta 17 000 kr. 
Det var att boka en resa...alla reagerar olika på kriser
Men den resan ligger så långt fram i tid att den inte tåls att skriva om än

skor från scorett, kläder/accessoarer från isa couture & modesto

Då soffan varit min närmsta vän de senaste dagarna
Har jag haft ( allt för mycket) tid att spana in höstnytt i min smak
Satte ihop ett litet collage på det som jag föll för mest
De där bruna stövlarna med döskalle på.........andnöd!!


Idag ska jag besöka stadens nyaste tillskott av butiker, http://blogg.conceptbyj2.se/
Sen blir det fika på stan & i kväll ska vi till storebror på kalas
Men först ska norrmannen & jag dricka morgonens första kaffe





2 kommentarer:

  1. Fina kläder du visar, längtar alltid som mest efter nya kläder på hösten.
    Ha en härlig shoppinglördag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj oj håller med....andnöd! Kram Anette

    SvaraRadera