söndag 29 september 2013

road trip Skåne, del 1

skönaste sängen, från butik 36 .... OBS zebramattan ( vill ha, vill ha!!)

Så, då har jag vaknat upp i min egna säng igen
Nyvaket undrade jag först om de senaste dygnen bara varit en dröm
Men sen bubblar känslan upp & jag inser att det är verklighet
Känslan av att upplevt två magiska dagar med de två bästa




på Hedentorpsplantskola 

Första stopp var Hedentorpsplantskola i Ängelholm
( om man ej räknar det obligatoriska, livsnödvändiga fikastoppet då)
Inga bilder gör sig rättvist här för omgivningen är så kreativ & inspirerande
Här har tex. favoriterna Love Warriors lånat miljön för att fota sina produkter



Sen var det dags för Höganäs & magasin 36
Med bl.a. butiken & en saluhall som är helt unik
Förtärde värdens godaste dagens på övervåningen
Väl i Höganäs hälsade vi också på hos Lilly & Oscar
Där väl utvalda prylar rymms i garaget i ett hus som måste var ett av Skånes finaste

hos zebra

Vårt slutdestination var Helsingborg 
Med snabba steg gick vi mot butiken som aldrig gör oss besvikna, zebra

de mest stilsäkra & gulligaste tjejerna i stan

Fortsättning följer......
Nu ska jag njuta söndag med min kära familj
Känna, klämma, prova & placera ut det som jag fick med mig hem
Den där känslan jag har i inuti mig nu
Den ska jag låsa in & aldrig släppa ut igen














2 kommentarer:

  1. Vilken underbar helg!! Drömmer om en inköpsresa i Skåne, ska nog få till det vad det lider :) Ska bli kul att se vad du fick med dig hem.
    Ha en härlig söndag!
    Kran

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Önskar göra samma resa som du någon gång.
    kram Helena

    SvaraRadera