onsdag 4 september 2013

sjuk i soffan

min vy för dagen

Är sjuk
Ont i hela kroppen, även i kroppsdelar jag inte visste att jag hade
Näsa & ögon rinner sådär sexigt & bröstet svider oskönt
Brottas med vansinnigt dåligt samvete gentemot kollegor
Men samtidigt är det kanske inte så konstigt att immunförsvaret inte kan kämpa emot
Min kropp har ju också en gräns


Då landar han snart med sitt Entourage på 600 personer.....Mr.Obama
Tacksam för att inte behöva vistas ett avspärrat Stockholm just nu
Även tacksam för att inte ha hans jobb
Har dock ett par frågor jag skulle vilja diskutera med honom
Vapenlagen, dödsstraff, homoäktenskap etc. 

från pinterest

Men jag får nöja mig med att följa honom på tv under dagen
Det är väl ungefär vad jag orkar med idag....att se på tv
Tar mig nog en shoppingtur också, webbshopping i soffan
Hoppas på att vara på benen i morgon igen








2 kommentarer: