söndag 22 september 2013

zara home & skavsår

gårdagens lördagsgodis....

Sköna söndag & vi har precis haft vänner här på fika
Norrmannen förbereder nu söndagsmiddagen
Glad att jag föll för en man som gillar att laga mat
Man spårar ju ofta in i olika uppgifter & roller i hemmet
Så när han står för matlagningen ( för det mesta)
Faller resten av sysslorna på min lott

gillar att slå in paket....här i form av en väska 

I eftermiddag ska jag hjälpa en kompis att inreda ett killrum
Blir så överivrig, nästintill okontaktbar, när jag får sådana uppdrag
Så önskas det smakråd eller stylingtips av mig så hjälper jag mer än gärna till
Det kostar bara en kopp kaffe


Du har väl inte misst att Zara home öppnar i Stockholm i höst
Närmare bestämt på Birger Jarlsgata 15 den 20'e september
Ovan har jag plockat ihop ett gäng med grejer som gärna få flytta in hos oss
Vi har nu bokat Stockholmsresa i november så då får jag göra ett premiärbesök


Nu ska jag njuta denna söndagen maximalt
Samla ihop & bunkra energi till kommande arbetsvecka
Måndagen inleds med ett möte som vi väntat på & varit taggade för länge
Men jag vet eg. redan nu att det antagligen inte leder till någonting 
Ibland kan det bara vara skönt att få ut sådant som skavt i själen ett tag
Jag vill ju bara bli av med mina skavsår & fyllas med positiv energi istället










1 kommentar:

  1. Det är väl bra att vi har olika intressen och att vi kan dela på sysslorna hemma :) Lycka till på mötet i morgon. Kram Anette

    SvaraRadera