måndag 23 september 2013

ny vecka....


Första arbetsdagen avklarad
Nu pågår nedräkning på allvar
På fredag går bilen med likasinnade kusiner mot Skåne 
Försöker fokusera på detta & blunda för det negativa runt mig
Orkar inte lägga mer tårar på jobbet... 
Så nu gräver jag ner oron & vänder ryggen mot det negativa


Resultat av styling av pojkrum igår
Här bor Oscar 12 som älskar skating... (och tjejer)
Håller tummarna för att han blir nöjd
Idag ska jag fortsätta att ägna mig åt det som ger mig energi
Ommöblering....nu av tv-rummet som verkar ha krympt
( eller beror det på att barnen växer?)

streetstyle från pinterest

Det kunde inte vara mer lyckat, brevbäraren hade med norska Elle Decoration idag
Så nu ska jag & min chai Tea latte förtrollas av bl.a. Bolina-Hannes fina hem
Sen får vi se om jag lyckas trolla runt lite här hemma så att vi slipper brottas framför tv'n 
Hoppas din vecka har börjat bra.....krams Maria ♡♡♡

2 kommentarer:

  1. Det låter inte alls kul på ditt jobb.....Tur du har något att se fram emot. Rummet blev super....Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Det var en mycket nöjd grabb som kom in till sitt nya rum, klart godkänt! Kram M

    SvaraRadera