tisdag 24 september 2013

Tisdagstystnad....


favoritsnäckor från love warriors 

Njuter tystnaden i ett tomt hus
När man pratat med oändligt med människor sedan 06.45
Är det obeskrivligt skönt att få vara ensam med tystnaden som bästa sällskap
Så att lyckan att barnen är med sina vänner är delvis självisk
Men också så tacksam för deras skull, spec. Lea som hittat nya vänner i sin nya klass
Måste vara en mardröm som förälder om ens älskade skatter var utanför & utan vänner
Skräcktanke som jag inte ens vill snudda vid.....


Från http://miathesuperordinary.blogspot.se/

Hittade denna coola byrå med fränaste handtagen hos bloggen ovan
Ångrar djupt att jag kasserat mina slitna/ trasiga nitbälten 
Hm....nästan värt att investera i ett nytt & klippa sönder?!
Ommöbleringen av tv-rummet igår gick sådär
Flyttade ut allt för att tillslut sätta tillbaka allt på nästan samma plats
Det är ju mindre lyckat att flytta möbler på vitmålade golv också. 




ett oförändrat vardagsrum

Tisdag & snart fredag.....längtar nästan ihjäl mig till vår lilla mini-resa
Vi ska besöka Höganäs & Helsingborgs bästa affärer & caféer
Tanka hela kroppen med vansinnigt mycket inspiration så att man står sig ett tag
Just nu går inspirationen på tomgång








2 kommentarer:

  1. Det är så viktigt med kompisar, jag tycker bara det är svårt då mina killar tillbringar mesta tiden vid datorn..... Japp, snart fredag och det gillar vi. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. jaa det är förskräckligt när barnen känner sig utanför och inte har vänner. Jag har alltid förespråkat att alla får vara med, även dom man inte gillar lika mycket och jag frågar alltid varför är inte den med eller den osv, så jag har lite koll vad som händer. Kul med en inspirationshelg, kul.
    Kram Helena

    SvaraRadera