måndag 2 september 2013

höstens boots


Här hänger jag & dinglar en måndag
Totalt slutkörd efter ett arbetspass som känns som ett träningspass
Både mentalt & fysiskt......även lite emotionellt 
Att det bara är början av veckan, det bådar inte gott
Varför kan de som bestämmer ej förstå att de ej kan minska på personal
Samtidigt som vi belastas med mer jobb
Får inte ihop den ekvationen......men jag har ju alltid varit dålig i matte


Idag kom dom....mina efterlängtade boots från miinto.se
Dessa ska få hänga med mig i höst....men kanske inte barbent


Tycker själv att jag påminner om min ömma moder på denna bild 
Man känner ju åt vilket håll det går, vad man kan förvänta sig med åren
Men nu är jag ju bara 42 utanpå men 22 inuti 

grafittikonst på stan

Fast om jobbet kommer behandla mig såhär lär jag åldras i förtid
Tur att man får tid att andas inspiration & nytänkande på sin fritid
Måndag och snart är det helg
Omogna jag kan ju få låtsas det iallafall 





5 kommentarer:

  1. Snart är det helg va så säker! Riktigt fin i fläta. Kram M

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina stövlar. Ska kolla in sidan. Tycker du ser ut som 22 också.
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Snygga stövlar! Och så snygg du är!
    Hoppas resten av veckan är lite snällare mot dig, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Ååååå så snygga. jag är avis kan du tro. Kram Anette

    SvaraRadera