tisdag 10 september 2013

Startattoo en tisdag


Idag kände man verkligen av dess närvaro....hösten
Den har inte börjat så bra men jag ska göra allt i min makt för att bryta den trenden
Har ett jobb som just nu dränerar mig fullständigt på energi & glädje
Då är det svårt med muntra inlägg, men jag ska skärpa mig
Vem vill läsa mina negativa tankar....inte jag iallafall

glädjespridning på pinterest

Annars så har följande tankar varit med mig idag:
☞ Kan en fd. norsk statsminister söka liknande tjänst i Sverige.....isf. Jens så är du så välkommen hit
☞ ska vi investera i en moccamaster el. Nespressomaskin nu när vår bryggare inte gick att återuppliva
☞ Var ska min nästa tatuering ristas in

min nyaste tattoo

Och för att det är tisdag & för att jag är glad att du hälsar på hos mig
Måste jag bara ge dig en bild som iallafall jag blir lycklig av
Varsågod.......






3 kommentarer:

  1. Happy happy....fin liten stjärna. Kan du inte visa vad du mer har för tatueringar? Jag är inte så himla nyfiken......Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Fina bilder och häftig tatuering på dig! Ibland måste man få skriva av sig här på bloggen. Hoppas din onsdag blir bättre, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Jag blir glad när jag läser din blogg Maria och ser alla
    fina bilder! Det ger mig energi och lust att fånga min dag.

    Kram och ha fin dag
    Masse

    SvaraRadera