fredag 20 september 2013

ⓕⓡⓔⓓⓐⓖ

Med sällskap av mina kompisar på Vakna med Nrj & härligt höstväder
Försöker jag sparka igång denna fredag
Ska inte sparka för hårt, behöver en lugn dag

min nya bästis....dolce gusto

Ska sen vända upp&ner i min garderob för att leta efter ngt till kvällens after work
Just nu känns det som det ekar där inne 
Vill ju också ha något fint att packa ner till kommande mini-resa
För visst är det så att även om man ska resa på "shopping/ inspirations-resa"
Så vill man ju ha något läckert på sig för att känna sig på topp



finaste hemmet.....bilder från the design chaser 

Nu väntar jag på att jag ska fyllas på med i greja-ute-inspiration
Trädgården behöver höststädas 
Men jag har ju hela helgen på mig så varför stressa
Jag ligger ju så skönt här i soffan













3 kommentarer:

  1. Galet fina bilder, blir superinspirerad! Dags att åka hem och ta tag i saker...kram M

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blev en härlig fredag och att du tar det lugnt hela helgen. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blev en härlig fredag och att du tar det lugnt hela helgen. Kram Anette

    SvaraRadera