söndag 15 september 2013

kaffe med dolce gusto


Idag vänder jag baken åt er & visar mina älskade Miss Miss jeans
Kamouflage, nitar & vansinnigt sköna


mor & dotter leker fjortisar 

Ska visst vara mössor med budskap till hösten & nej
Hon till vänster är inte ägare till mössan....riktigt så illa är det inte 
Det blev en heldag i Linköping igår med diverse inköp
Så vi inleder söndagen med tända ljus & magiskt kaffe från vår nya dolce gusto
Vi leker baristor & provar diverse smaker


Vad positivt överraskad jag blev av servicen på Media Markt
Så proffsig hjälp, vi fick tom. provsmaka.....sånt gillas
Valet föll alltså på denna lilla pärla
Dels för att det fanns så många olika kaffesorter & dom säljs överallt
Men det finns också kapslar till bl.a. varmchoklad, chai te & kalla drycker som iste 
Väl inne på Media Markt ( faktiskt premiär besök för mig) så kunde jag gått i personlig konkurs
Det var bakmaskiner, juicemaskiner, hårtorkar, Apple- produkter....massor som lockade
Nu låter jag visst som deras nya reklamkampanj......

ingen bibel men nästan........ ett iPad-skal designat av Coldplay

Söndag & det blir söndagsmiddag hos min mamma
Sen måste jag gå ut & känna lite på den där hösten 








4 kommentarer:

  1. Snygg rumpa och vilka snygga fjortisar, man kan tro ni är kompisar.
    Ska nog också gå ut och känna på hösten.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Såå snygga ni är!!!

    Önskar dig en fin söndag
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Även skönheter har en baksida....och vilken fin sen. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Hej
    Kul att läsa att ni var nöjda med besöket och upplevelsen i vårt varuhus. Hoppas ni får nytta av er nyinköpta kapselmaskin.

    Mvh
    Ronny Merzbach
    Varuhuschef

    SvaraRadera