onsdag 18 september 2013

Tomma ord

.....i mitt sovrum

Endast en arbetsdag återstår av denna veckan för undertecknad
Både kropp & själ sjunger hurra i en härlig duett
Känner mig tom för ord & inspiration just nu
Har behov av att fylla på med intryck & glädje inuti
Tanka mig sprickfärdig med positiva ögonblick

För det finns ju en gräns hur mycket man klarar att ge
Om man inte får någonting eller kanske tom. negativ energi tillbaka
Vilken tur att jag då har två ljuvliga helger som väntar mig
Kunde inte kommit mer lägligt i kalendern


Nu ska jag duscha bort alla jobbtankar & sen ta mitt vuxenansvar
Sen när barnen är aktiverade, rena, mätta & glada
Då ska jag leta fram en krimfilm på dreamfilm.se
Känner att jag måste få ett mord att lösa





3 kommentarer:

  1. Hoppas du löser det och får fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Barn och krimfilmer är bra för själen :)
    Ha en mysig kväll
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Ha ha ja ladda dig med en mordgåta du! Ha en skön ledig helg. Kram helena

    SvaraRadera