torsdag 5 september 2013

renar & Mr. Grey

renhorn norrmannen tog med hem från fjällen

Även att jag tillbringade hela gårdagen i horisontalt läge
Har jag sovit tungt hela natten 
Tillståndet är bättre & det finns hopp om livet
Men jag stannar hemma idag också

denna får hänga med i höst också.....från munderingskompaniet 

Följde hela Obamas besök igår, från när han & hans 6-våningsplan landade
Hela kortegen in till city där även en ambulans med blod m hans blodgrupp körde
Tänk att hela tiden vara så påpassad....han är värd sin lön


Nu är det klubbat & klart
Det blir Charlie Hunnam som får agera Mr. Grey i filmen.....50 nyanser
Jag tycker det känns helt ok, har inga som helst problem att se honom i den karaktären
Rollen som Anastasia Steel gavs tyvärr inte till mig utan till Dakota Johnsson
Detta får vi njuta av hösten 2014


Bildbevis på att jag ännu inte klarat att ta död på mitt fikonträd
Undrar bara hur jag ska vinterförvara mitt olivträd
Själv vill jag vinterförvara mig i massor med nytt jag spanat in på nätet
Men jag håller hårt i spargrisen till skåneresan som hägrar senare i höst
Men man kan ju få drömma, speciellt när man är sjuk & ligger i soffan 








1 kommentar:

  1. Oj vad mycket jag skulle vilja svara på nu, men jag skriver att du måste krya på dig vännen och jag hade velat haft den andra skådisen som var på tapeten i våras (minns inte namnet) Nej vad synd att det inte blev du, hade ju varit klart sevärd att se.. Hur har du fått fikon på ditt? Jag har minsann inga på mitt träd. Mitt olivträd som är över tio år gammalt har jag alltid förvarat i vardagsrummet, ta in det i nov om det inte är snorkallt förstås. De vill gärna ha en liten köldknäpp innan de kommer in, sedan vill de nog helst stå i 5 plusgrader, men vem kan det. Kram Helena

    SvaraRadera