lördag 1 december 2012

10000 hurra....

hög tid att börja räkna ner...

Idag firar jag att december gjort entré
Firar också 10000 besökare som hälsat på
Här hos mig&mitthem
Visst en del bloggar får så många träffar varje dag...jag vet
Men för mig är det fest



Tack för att DU tittar in hos mig
(Blir så glad om du lämnar ett litet spår också)
Bloggen är för mig ett verktyg
För att fritt få släppa ut mina tankar & drömmar
I ett yrke med total avsaknad av att få skapa & vara kreativ
Fyller bloggen detta behov för mig

Nu när vi vänt blad i kalendern
Så måste julen få börja ta mer plats här också
Kanske just för att vi befinner oss mitt i ett renoveringskaos
(Så pass att vi ens inte kan bo hemma)
Kanske just därför så har jag aldrig längtat så mycket
Att få smycka mitt hem med jul


julmys på pinterst...handkrämen från tokyo milk finns på önskelistan

Ikväll blir det restaurangbesök
Med min äldsta vän & en helt ny vän 
Norrmannen får också följa med förstås
Håller tummarna att de fortfarande har risotto på menyn  
Just risotto tillhör nog topp 5 av mina favvorätter
Vad ska du göra denna förstadecemberkväll måntro?




5 kommentarer:

  1. Lugn skön hemma kväll med favoritprogrammet
    Så mycket bättre :)

    SvaraRadera
  2. Här kommer goda grannar in så kör vi lite glöggmys:)

    Hoppas ni får en trevlig kväll & att du får RIS-OTTO!

    Kram,Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis, det är väl värt att fira. Hoppas du får en trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Grattis till 10 000! Kul!
    Vad jag gör det vet du ju redan!
    Tittar just nu på sex and the city, eftersom vi ska spara The Holiday till lite närmare jul!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jag släpade mig mest omkring med hosta och nästäppa igår men idag är jag lite piggare. Grattis till dina besökare, visst är det härligt i Bloggosfären.
    Du kommer definitivt glädja med ditt fina adventspiff!

    Trevlig första advent

    SvaraRadera