onsdag 26 december 2012

En annandag


glittrigt på pinterest

En annandag & sista dagen på min ledighet
Skulle kunna betala många $$$
För att få vara hemma med de andra lite till
Men i kalendern står det att pliktern kallar
Så det är bara att ställa klockan & ta på sig "uniformen"


härliga julklappar...(.tack Anna, Josse & Lea)


även denna låg under granen till mig (tack Malin)


tack ella för allt mumsigt...

Annandag förknippas ofta med rea
Var på Åhlens en snabbis med min ömma moder
Annars är jag dålig på reor
Hittar sällan något som lockar
Men kanske jag tar mig en rundtur på nätet
Har du gjort några fynd??


glittrig uggla-ring för 18 kr....det är rea det


















4 kommentarer:

  1. Även här ska det jobbas imorgon
    Fyndade inga stora saker på rean halva priset på gallerix resulterade i några bokstäver i trä
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Lite fynd blev det allt :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Börjar vardagen för dig idag:( Så jobbigt att starta upp igen!
    Hoppas arbetsdagen är lugn:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Jag ska ut idag men bara till favvobutikerna. Resten orkar jag inte med i min nya sengångarstajl!

    kramen

    SvaraRadera