onsdag 12 december 2012

doftljus & snöänglar

från pinterest

Håller med citatet ovan
Det är nu det är som bäst
Adventstiden
Tänk att i år får vi njuta den inlindade i snö
Barnen börjar räkna ner till lov
Vi vuxna likaså, dock ej i samma vidd
En annan får ju vara glad för de lediga dagar man får
Lyckades få ledigt 22-26 december
Idag fick jag mitt nya schema för nästa år
Det visar att jag, till skillnad för de flesta av mina kollegor
Får vara ute & fira in 2013 lite längre
Jag har ledigt nyårsdagen...skålar för det!!



coola sovrum från pinterest

Är storförbrukare av ljus
Speciellt vid den här tiden i kalendern
Måste fylla upp lagret på fredag
Är svag för doftljus...men bara vissa
Har mina favvisar som jag aldrig tröttnar att sniffa på


mina favvo-doftljus

Nu försvinner första säcken med klappar
De som ska till Norge tar tomten & hans renar med sig ikväll
Bäst att skicka nu så att de garanterat hittar fram i tid
I morgon möter jag veckans sista arbetsdag
Ska nog slänga mig i snön & göra änglar
Fira att denna tuffa vecka snart är över
Man blir väl aldrig förgammal
Förgammal för att göra snöänglar..





2 kommentarer:

  1. Neej du, jag hänger på med snöängeln i morgon jag me:)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen o doftljusen, älskar doftljus kram Diana

    SvaraRadera