fredag 28 december 2012

nystädad fredag

pinterest

Efter två intensiva arbetspass
 Har hela kroppen skrubbats för att eliminera otäcka virusar
Iklätt mig med skönaste mysisar & soffläge intagits
Nu blir det att njuta helg i två dagar
Innan jag transformeras till sjuksköterska igen
På årets sista dag


totalt osexiga men ack så sköna (tack mamma)

Fick en iPad 4 av tomten
Trots hjälp av familjens teknik-kunniga medlemmar
Förstår jag inte
Hur bilder kommer dit från kamera eller iphone
Så jag får fortsätta blogga från min trötta laptop





här är inte mycket spår av jul

Ella har nu städat bort sin tomtevärld
Efter besök hos sötaste sysslingen
Ville hon har det lika fint som henne
Det knepiga är att sysslingen bor i ett gammalt charmigt hus
Och går på gymnasiet & har inte rummet översvämmat med leksaker
Men vi gjorde så gott vi kunde


nystylat hos ella

Nu blir det fredagsmys
I ett nystädat hus....norrmannen har dammsugit!!
Detta är så sällan förekommande
Så att det måste dokumenteras
Vad helgen sedan bjuder på
Återstår att se.....





5 kommentarer:

  1. Hoppas norrmannen gillade läget så mycket så han gör om det snart då, hehe!

    kram

    SvaraRadera
  2. Fint blev det i rummet
    Härligt med en outforskad helg framför oss
    Ha det så jätteskönt

    SvaraRadera
  3. Spring is on its way!!!!! ;)
    xxx

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en riktigt skön helg stor kram Diana

    SvaraRadera
  5. Vet inte om det är någon hjälp, men jag tror att bilderna från I-phone kommer till paddan med hjälp av I-cloud som du har på båda. När det gäller kameran behöver du ett camera-connection-kit, där du antingen kopplar via sladd eller med minneskortet direkt in i adaptern.

    Lycka till!

    Kramar

    SvaraRadera