söndag 30 december 2012

ett magiskt 2013..


Då är den snart här
Årets sista dag
Det känns alltid speciellt
Att få kliva in i ett nytt år

Förra året då nyår skålades in hos oss 
Släppte vi upp rislyktor
Fyllde de först man tankar som man ville bli kvitt
Och drömmar man hade för det nya året


Det har varit ett ok år, men endel jag kunnit varit utan
Hoppas jag kan göra nästa år bättre
En stor glädjekälla som jag vågade mig på i år
Var när jag för drygt ett halvårsedan
Skapade denna blogg


det blev en liten  utflykt till jönköping idag, vi var inte ensamma på a6

Här är mitt forum där jag får vara kreativ
Där jag kan inspireras av andra likasinnade
Denna blogg tar jag med mig in i 2013
Hoppas att du följer med

Ett magiskt 2013 önskar jag dig
Kram Maria


nyårsglittrigt på pinterest





5 kommentarer:

  1. Jag läste just att man inte fick släppa lös dem utan tillstånd om man bodde nära en flygplats eller om den gick över 400 m upp i luften. Det kan man ju förstå...
    Smällare gillar jag inte alls men dessa lyktor är fantastiskt fina!

    Gott Nyttkram

    SvaraRadera
  2. Lykotorna är ljuvliga! Självklart följer vi med dig in i nästa år och kollar in vad du har för dig på bloggen! Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt gott nytt till dig och jag hänger grna med 2013. tack för fina kommentarer hos mig. kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Önskar dig & de dina en riktigt fin kväll och
    ETT GOTT NYTT ÅR

    Nyårskramar Åsa

    SvaraRadera