fredag 21 december 2012

gran i stugan & tacksamhet

feliz navidad från pinterest

J.U.L.L.O.V !!!!
Hela 5 magiska lediga dagar
 Dagar då jag ska försöka njuta varje ögonblick
Lämnade kvar arbetsstressen/oron för framtiden på jobbet
På vägen hem bytte jag ut magont mot julpirr
Klev in i huset & kände
Nu är julmyset här  hos oss

Granen står nu så grön & grann i stugan
Den minsta gran vi haft
Men ack så perfekt för sin plats
Ja, tom, Justin Bieber fick en gren att hänga på, eller två
Han ska liksom vara med i allt?!




de nya renarna har intagit sin position

I morgon blir det julmys här med kära vänner
Den årliga paketleken ska äga rum
Det blir alltid tjafs & bråk
Om de mest simpla grejer
Brukar ni också köra den??



Är väl medveten om att det finns de
Som helst hade hoppat över julen
Av olika anledningar tycker att det är en jobbig tid
Önskar att jag finge ge dem en stor kram
Försöka smitta av lite av den julglädjen jag känner
Men min glädje bottnar väl i att jag är så tacksam
Tacksam för ALLT jag har
Det är ingenting jag tar för givet



här ska nog eldas i kväll




7 kommentarer:

  1. áh, paketleken skulle ju vi vara med pá! men det fár bli nästa ár igen. sitter snart pá flyget söderut istället, ocksá OK... KRAM J.

    SvaraRadera
  2. ps. nu fungerar det äntligen att kommentera tydligen!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Superfin gran och vackra julklappar!
    Här ska det slås in paket imon. Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Sötaste granen jag har sett :) stor kram Diana

    SvaraRadera
  6. Åh du har sååå fint hemma Maria. En stor julkram från Dansfröken till dig och din familj

    SvaraRadera
  7. Justin Bieber i granen??! Jamen de va nåt nytt! Och kul!
    Hmmmm... undrar vem som ska få hänga i min gran nästa år?
    Jukramar! Judita

    SvaraRadera