fredag 26 oktober 2012

En kall fredag

Ja, det är verkligen kallt ute idag
Sådär kallt långt in i den nakna märgen
Har redan tjuvstartat helgen med ledig fredag
Varit  en sväng på stan för att bla. inhandla mitt fredagsbegär
Naturgodis

Så här ser hon ut idag
Hon som intalar sig själv att naturgodis är sunt
Intet ofta förekommande på bild
Men ibland fastnar hon...med varierande resultat

Snart nalkas det lunch
Min ömma moder har lagat en god risrätt i ugnen
Till eftermiddagsfikat blir det pain au chocolat
Som jag ej klarade att motstå i affären
Det är ju faktiskt fredag



lyx-meny

Kul att Danny & Gina leder melodifestivalen nästa år
Båda så proffsiga & coola
Presentationen var ju asbra (som min brorson skulle sagt)
Då de efterhärmade de kungliga nyförlovade...tihi

Snart fylls huset med barn som startat höstlov
En härlig vecka med sovmorgon för dom
Själv har jag bara ledigt to+fre nästa vecka
Då bär det av till Oslo....följer du med?!


höstmys från pinterest


3 kommentarer:

  1. Fin du är på bilden! Ja det var kul med dem som programledare! Ha en fin dag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. det är din lilla dotter ella hihi

      Radera