måndag 15 oktober 2012

Kickar & intryck...

måndagsinspiration från pinterest

Denna nya vecka möter oss med regn
Hur var det där med första intrycket
Solsken hade gett oss mer energi & glädje
Till att möta denna Oktobervecka

Golvfärgen är beställd så till helgen
Då åker målarbrallor & penslar fram
Glädjer mig som ett barn till att få inreda sedan
Först ska golvet härda en vecka minst

"Råkade" få med mig två smågranar hem
På promenaden igår (har alltid en sekatör i ficken?!)
Måhända lite tidigt....
Men jag längtar så till att jul/advents pynta hemma
Norrmannen tyckte dock detta var mindre passande
Nu när vi ska vända upp & ner på hela huset

Såg de fria fallet från drygt 39 000 meter igår
Total avsaknad av höjdskräck
Så otroligt att han landade på fötterna
Tänkte då att så unika vi är, vi människor
Att vi alla får kickar av olika saker
Något som ger mig en kick & andnöd är designern Rika


Coola Ulrika herself

Undrar vad min pappa som var möbeltapetserare sagt om denna soffan??

Stjärnor förekommer ofta på hennes kläder/ accessoarer

Dags att svida om
På tal om kick så ska jag på kickoff i Stadshuset
Mysisar & bh känns mindre lämpligt då
Eller varför inte
Det var ju det där med att göra intryck....

Stadshusklackar....nej, det blir nog Primeboots

3 kommentarer:

  1. Smart med en sekatör i fickan när man går på promenad. Tror jag gör detsamma jag imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Hihi jo nu börjar man tänka lite jul:) coola skor! Fast de skulle inte bli använda så mycket hihi. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. haha...julkänslor, kanske aningen tidigt...haha:)

    Håller nog på primeboots i stadshuset, det verkar säkrare:)

    SvaraRadera