måndag 1 oktober 2012

oktober & klackar


Godmorgon Oktober
Välkommen Du nya höstmånad
Hoppas jag kan fylla dig med positiv energi
Förkylningen börjar vinka farväl
Får ingen returbiljett


Ledig idag, tackar tackar
Får väl ta den där höstpromenaden
Eller så kan jag bara mysa inne
Bädda ner mig i underbara täcken
Typ från detta härliga franska märke




Min höstgarderob suktar fortfarande efter påfyll
Har snurrat runt på nätaffärer utan resultat
Måste nog ut live i butikerna
Avslutar ju denna månad i Oslo
Nästa månad blir det Stockholm
Kan jag vänta till dess måntro....


dagens drömoutfit från pinterest

Med skorna på bilden
Adderat till mina 173 centimeter
68.1 inches + den klacken
Nej, känner mig redan stor
Fast åt andra hållet
Men läckert är det....på andra


kalas-tips från pinterest




1 kommentar:

  1. Ja du ibland måste man ju ut live och checka in vad som finns,
    tycker det är så svårt att handla över nätet. Vill gärna känna, vända
    och bända på saker innan jag bestämmer mig:)

    Kram Åsa

    PS. Vet du att du har sån där -jobbig- ordverifiering när man ska kommentera hos dig, den är aningen besvärlig att tyda:)))

    SvaraRadera