fredag 5 oktober 2012

Fredagsmys med glitter

Välkommen hit du underbara helg
Hoppas att du stannar kvar länge
Möttes av en bukett rosor & en kram
Då jag ankom jobbet
Tänk att det finns så genuint snälla människor
Som vet hur man kan glädja en morgontrött kollega

Nu pågår packning & styling
Fredagskvällen ska avnjutas med kära vänner

Frågan är bara vilka skor som får följa med
Glitter & glaumor hör ju helgen till
Fast en kvart i dessa & helgen skulle avslutas i gips
Packat ner bikinin i hopp om att det blir bubbel


Finns inte mycket som är mysigare
Än att bubbla ute i mörkret
En kall oktoberkväll

Herr snickare kommer hit på söndag
Bara för att titta
& för att ge oss besked
Om han vill hjälpa oss med kök etc.
Känner en svag gnutta av hopp nu
Om en jul med svart kök
Vill inte rusa iväg i fantasin
Men jag gör ju alltid så ändå


bilder från pinterest

Min bil är servad & lagad
Min plånbok har sorg
7500:-
Tänk hur många jeans & gråa tröjer det är
Men det ska inte hindra mig
Att besöka några favvo-affärer i morgon

Nu blir det fredagsmys....
Frisyrtips till kvällen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar