tisdag 16 oktober 2012

mörker & nättips

Mörkret kommer så tidigt
Känns som om när ljuset försvinner
Så tar den min energi med sig också
Utan att fråga om lov

Har gjort läxor i flera timmar nu
Barnens läxor som blir till mina
Ska bli avkopplande med höstlov snart
Slippa tjat & förhör

Svart magi från pinterest

I går öppnades en ny svenk nätsida
En livsstils-sida med mode/inredning/bloggar etc.
Flera av mina favvobloggar har flyttat dit

Dessa snygga & kreativa tjejer är ansvariga för nätsidan

Man kan bla. hälsa på hos en cool familj
Som skapat ett hem i en gammal Ica affär på Gotland




Borde ut & gå
Men vill bara lägga mig under täcket
Tända 100-tals ljus & bara vila
Vila lite så att det snart blir onsdag
Onsdagar är ju så mycket bättre än tisdagar
Helgen är inom synhåll, kanske därför

Hämtade min nya Nike dunjacka från Zalando idag
Så mjuk & härlig & den kommer att värma hela mig
Denna kalla mörka höst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar