söndag 7 oktober 2012

olgas hus & busy helg


Godmorgon
Denna helg har dansat iväg i snabb takt
Å mitt i dansen står jag & njuter
Kära vänner öppnade sitt hem för oss i fredags
Där blir man bortskämd så långt in i själen
Efter underbar indisk mat
Satt vi uppe & pratade till sena natten

På lördagsförmiddagen fick vi mammor lite egentid
Styrde Volvon mot Klostergatan & Olgas hus
Min favvo-affär i Jönköping
En livsstilaffär som man omöjligen
Kan lämna tomhänt
Här följer ett bildregn:





Stod & klämde lite på denna Line of Oslo poncho



Olgas hus har en butik till i Jönköping
Skall även öppna i Norrköping men tyvärr inte i min stad
Var dock lite stressad så det blev bara inhandlat småting
Nästa gång vill jag ha obegränsad tid
Dvs. inga barn eller norrmän som väntar

Mötte sedan upp resten av gänget på Tändsticksområdet
På underbara Matvarufabriken
Så magiskt gott i denna coola miljö


Ella & victor njuter pizzan
En pizza lagad på rätt sätt
Bredvid ligger en affär som jag bara han springa förbi
Hann att se att den tilltalade hela mig
Dit ska jag igen.....asap

Lördagskvällen tillbringades med släkten
Hos min söta farbror som fyllde jämnt
Hurra hurra för farbror Dane
Var mätt när jag gick & lade mig
Var mätt också när jag vaknade

Snart kommer herr snickare
Håll tummarna nu att han säger ja till uppdraget
I så fall går livet åt rätt håll just nu...

Mina skatter på tur i Jönköping


2 kommentarer:

  1. Underbar helg...den där ponchon har jag också kikat på, tycker den är snygg:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera