fredag 12 oktober 2012

fest i vårt hus


Så passande att jag var ledig en dag som denna
Dagen började åt rätt håll
Chefen ringde & hade ett positivt besked
Jag får mitt första val vid nästa års omorganisering
Så nu kan jag andas ut
Släppa det där obehagliga som skavt långt där inne

Pudrade det ack så bleka ansiktet
Tog den "lilla svarta" till stan
 Inhandlade det sista till kalaset
Råkade visst få med mig naturgodis hem
Men det måste ju vara nyttigt
Alla ord som börjar på natur är hälsosamma
(spec. den där med lakrits & choklad)
Har börjat så smått att duka till kalas
Ska snart tina upp choklad-mustascherna
Sätta flaggor på Cupcakesen
10-åringen önskar att bjuda på Taco`s
Så får det bli...enkelt & gott

Lyckades trycka hem en vinterjacka idag
Det blev även ett par skor till Lea
Vill inte hon har dom så tar jag dom
Fördelen när man har samma storlek (å smak)
grå Nike-jacka från Zalando


Hur coola är inte dessa Tatoosh Ice Snow Boots från Brandos

Så nu äro vilostunden över
Frun får återgå till sina sysslor
Denna härliga höstfredag
När till&med solen är med oss....

fredags-outfit från pinterest

3 kommentarer:

  1. Hoppas kalaset blev lyckat:)
    Tror också stenhårt på NATUR-godis och då speciellt lakritz/choklad rent
    NATUR tror jag...

    Ha en fin lördag/Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Så fint dukat!
    Hoppas kalaset gick bra.
    Håller med det känns bättre med naturgodis än vanligt godis ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Kalaset blev lyckat enligt en av gästerna.
    Kram Dansfröken

    SvaraRadera