onsdag 24 oktober 2012

onsdag & snart helg

Onsdag å sträcker vi lite på oss
Ser vi helgen där framme
Hurra så skönt att du kommer snart
Härliga lediga helg

Mr. migrän var med mig på jobbet idag
Utan inbjudan
För att klara av undervisningen jag skulle ha på eftermiddagen
Fick jag så snällt tugga i mig lite mer piller
Kände mig lagom flummig & rödglansig i ögonen
Och den känlsan hänger fortfarande med

Var hemma i mitt lilla bo efter jobbet
Längtar hem
Vill pyssla & inreda nu!!!

Färdig målat tjoho.....äntligen matchar våra golv
I det innersta rummet var det laminat & det stora rummet parkett, i olika nyanser
Vi har målat med Jotun Trestjärner som ska passa för både laminat & parkettgolv

Ellas rum så som övriga huset är belägrat av saker

Men såg ni Hollywoodfruar igår
Stackars stackars Gunilla Persson
Där var det vuxenmobbning på hög nivå...inte ok tv 3
Gjorde ont i hela mig
Det bara lyser ju osäkerhet om hela denna kvinna
Kramar & kärlek är det hon behöver...inget annat

Nästa vecka kommer Småstadsdrottningar på samma kanal
Där bla. Michaela från mysiga butiken Greta & Anna i Borås är med
Ett program som säkert kommer att skapa rubriker
Man får ju inte sticka ut & skilja sig från mängden....eller?

Nu blir det onsdagsmys
Får se hur länge mina trötta blå
Orkar hålla sig öppna


onsdagsläckert från pinterest





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar