tisdag 2 oktober 2012

franska höstdrömmar

Bonsoir
Mina Parisdrömmar sitter i
Vet inte hur jag ska få dom att blekna
Vill så gärna strosa runt på franska gator
Äta croissanter & titta på alla vackra fransmän
Sparar drömmen lite i en låda
Hoppas på att få öppna den lådan en vacker dag
Om inte allt för länge...

Underbara Merci...en annan höst kanske

I sann fransk anda gjorde jag mustascher igår
 Mustascher känns liksom franskt
Mina är gjorda av choklad

monsieur Ella et monsieur Lea

Min bil är sjuk
Lider av kraftig rethosta
Känner på mig att detta kan bli kostbart
Fixa bilens vs .hösta upp garderoben
Det är den stora frågan just nu


skön höst-look

hej & välkommen in i min höst-garderob

Vi inviger kaminen för hösten
Så rogivande & skönt
En investering vi knappast ångrar
Tittar på x-factor med ett öga
Känns lite rörigt idag
Men herr Orup var läckrare än någonsin
I en Zadig & Volraire tröja
På tal om franskt.....

Ingen är väl coolare i höst än kate?
(bilder från pinterest)















2 kommentarer:

  1. Hejsan! Ja Paris vore ju mysigt! Kanske skulle planera det till våren! Fin klädinspiration du bjuder på! Det är ju som sagt mycket man vill ha just nu! Jag prioriterade vintejcka framför den läckra skinnjackan, men med en tår i ögat!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt det lät med att strosa runt i Paris:) Tråkigt att välja bilen före höstgarderob men ibland är man så illa tvungen:( kram Nilla

    SvaraRadera