söndag 5 augusti 2012

Bättre dag

Bilder från Pinterest

Ibland vill jag spola tillbaka dagar
Börja dagen från början igen
Gårdagen var en sådan dag
En dag som bara rann förbi
Då man har fel känsla inuti kroppen
Då man inte får något gjort

Idag ska bli en bättre dag
Det är ju upp till mig
Vad jag fyller dagen med
Vilka känslor jag låter stå längst fram
Djupt va, ja...jag kan vara det också


Idag hoppas jag på båt
På en ö, med min nya bok, i solsken
Där ser jag mig själv idag

Hösten börjar ramla in i affärerna
När man bor i en liten stad
Tackar man & bockar för varje nätaffär som öppnar
Affärerna i en liten stad
Kan omöjligt tillfredsställa alla kunder

Day home aw 2012

Söndag
Steken är i ugnen (ja, faktiskt)
Den & lite potatis-sallad blir perfekt ö mat
Nu är det bara solen som ska bestämma sig
Den tycks vela lite
Jag har i alla fall bestämt mig
Idag ska bli en bättre dag.....





1 kommentar:

  1. Fast hade vi inga verkliga butiker skulle det väl vara ganska tråkig och dött! Så hoppas att folk vill fortsätta och ha levande städer och en social tillvaro :)

    SvaraRadera