måndag 6 augusti 2012

motvind..


Måndag & arbetsveckan är i gång
En tuff start på veckan
Klarar inte att jobba så många timmar utan rast
Mr. Migrän påminde mig om det när jag kom hem

Fick frågan om jag ville följa med
Till magiska Stockholm på fredag
Om jag vill.....vill inte något hellre
Favvo-plaggen kastades i tvätten
Började drömma om vilka ställen som skulle besökas
Zadig, Mathilde, Systrarna Voltaire....
Men drömmen blev kort
Barnvakt saknas

Bilder från Pinterest

Stackars,stackars,stackars mig
Verkar som livet går åt fel håll just nu
Allt blir motigt & osmidigt
Skulle jag tro på karma
Kan man undra vad 17 jag gjort
Måste ta mig ur detta genast
Styra åt rätt håll igen

Jag skulle behöva
Fylla hela kroppen med storstad
Blotta alla sinnen för att bli totalt överkörd
Av våldsam inspiration som bara en storstad kan ge en

Elle Decoration UK, sept 2012

Nu ska jag duscha bort min frustration
Ta avsked av huvudvärken
Försvinna bort i min nya bok
I morgon är det tisdag
Hoppas på en lugnare arbetsdag
På fredag går det en bil till Stockholm &
jag kan inte följa med....

Psst. vill tipsa om en ny nätaffär som öppnat:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar