torsdag 16 augusti 2012

Under täcket...

Bilder från Pinterest

I dag var en sådan dag som man skulle varit på sjön
Kanske till & med lite i sjön också
I stället var jag instängd i det bruna stora huset
Fick hjälp av min assistent "syster Ella" halva dagen
Det är väl inte länge till
Som det är spännande att vara med mamma på jobbet

Fick inte nog av storstaden förra helgen
På lördag går bilen mot Stockholm igen
Tar med resterande familj denna gång
Så resan få bli lite mer familjeanpassad
Men jag har förmågan
Att obemärkt peta in lite av mitt också


Mörkret är här nu
Det kommer allt tidigare
Påminner om att hösten snart kommer till oss
Påminner mig om att inte sitta uppe allt för länge
Varje morgon ligger jag kvar...bara ett par minuter till
Helt otroligt vad mycket man kan hinna med på en kvart
Resultatet blir dock tveksamt

Nu blir det en kvällsdusch
Allt för att spara tid i morgon
Allt för att få ett par minuter till under det vita täcket


bild från p-ureboho.tumbir.com 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar