söndag 19 augusti 2012

Storstadsluft....

Stockholm, du tog mig med storm igen
Timmarna försvann från oss
Vill bara samla ihop allt det vackra
Och ta med mig hem i min väska

Zetas trädgård fick börja vår utflykt
En oas även för oss utan gröna fingrar
Här följer ett bildregn








Mitt i stan, på Hamngatan, fick jag se det
Äntligen har Joe & the Juice kommit till oss
Mysig miljö & magiskt gott
(Att killarna som jobbade där var danskar gjorde även sitt)


Helgen fyllde vi med shopping, Grönan, museum, bio
Kryddades med glass, fika & underbar mat
Tittade på kändisar, vanlisar & allt där i mellan
Mysigt att bara vara vi fyra



Bilder från Inside Living Täby Centrum

Ibland känns det rätt på en gång
När man kommer in i en affär
Tyvärr är det allt för sällsynt
Hittade denna i Täby Centrum
Day-kopparna & sevetterna med trollslända
följde med mig hem i bilen

Nu är det fyra trötta själar här hemma
Myströtta med rätt att lägga fötterna på bordet
Jag, som enligt Norrmannen, har världens sämsta TV-smak
Kan inte få ett bättre avslut på denna helgen
Nya avsnitt med fam. Kardashians på kanal E

1 kommentar:

  1. Åh, vad mycket fint det varkade vara i butikerna. Kan inte få nog av att shoppa inredning. Så kul!

    Ni verkar ha haft en jättetrevlig helg. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera