torsdag 2 augusti 2012

Paljetter & vardag

Bild Hannah Lemholt photography

Torsdag & en veckas arbete är över
En vecka som kramat mig hårt, lite för hårt
Nu sitter jag här & känner mig helt tom

Värmen, men inte solen har visst varit här idag
Inte svårt att drömma sig tillbaka hit då:

Eller ett kvällsdopp här:

Min lilla Ella poserar gärna


Storasyster Lea`s nya hobby.....nagelkonst
Fantastisk dålig kamera på min Iphone
Dock inte så länge till
Var & hämtade ett paket på posten idag
Väntar nu bara på nytt sims-kort 

Nya telefonen ska pyntas med dessa skal
från ihut.se 

På tal om att pynta mig, vilket jag allt för sällan gör
Skulle så ske bär jag gärna detta:
(hårlängden tackar jag också ja till)

katearends.com
Som sagt gillar jag blandningen
Av glitter& kofta
Av paljetter & vardag
Det är så jag vill ha det i mitt liv
Den där magiska blandningen

plumprettysugar.tumbir.com








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar