måndag 20 augusti 2012

Inredning. mode & Dallas

Dagens dröm-outfit

Måndag & ute blåser det höst
Då är det lite mer tillåtet att tända ljus överallt runt oss
Trots all den inspiration som scannades in i helgen
Är det svårt att skapa något liknande hemma
Känner du igen dig?
Idag ville jag göra Zetas-trädgårdsaktigt här
Hur bra gick det med bara tre (levande) växter
Det är väl mängden av allt vackert
Man faller så för

Litet bildcollage från min måndag

Vad jag ska fylla denna korg med..
Absolut ingen aning
Den var bara så fin & oemotståndlig när den stod där på Zetas
Norrmannen är tapper, han klagar aldrig...möjligtvis en lite tyst suck

Nu när skolan ska ringa in igen
Ser jag att många bloggar tipsar om skolkläder
Så det får jag väl också göra då, vill liksom smälta in
Hollister har öppnat 2 affärer i Stockholm
Bra tonårskläder (små storlekar) till bra priser
Otroligt annorlunda & cool affär
Har även nätaffär
Överst till höger modellar Lea i en av sina nya toppar

I kväll börjar Dallas
Så länge sedan sist att man måste nästan se ett avsnitt
Fast jag tror man har lite högre krav
På underhållning nu
Då fanns det liksom inget annat
På fredagskvällar, i gillestugan
Grillchips & hela familjen samlad
JR, Bobby & jag ville se ut som Lucy

Denna måndag då hösten gör sig påmind
Hösten som faktiskt är ganska välkommen


1 kommentar:

  1. Såg precis på Dallas och får väl hålla med dig numera ställer man HÖGRE krav...
    På Hollister gallerian arbetar min dotter, så de kläderna har vi
    massor av här hemma, schyssta och bra pris tycker jag:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera