fredag 31 augusti 2012

Städhjälp & moster


Helgen är här för att omfamna oss
Lika välkommen som alltid är den
Nu är det upp till mig
Att ödmjukt fylla den med kärlek & skratt
Huset luktar rent
Städgudarna skickade hjälp så att allt gick mycket lättare
Tack för hjälpen David, badkaret har aldrig varit så skinande

Om jag får lov
Vill jag tipsa om nya produkter
Som jag fallit pladaskt för


c/o GERD, ett svenskt företag som gör ekologiska produkter
Som känns magiska på hud & hår

När skatterna kommer hem
Styr bilen mot pittoreska Söderköping
Mitt i detta vackra bor min moster
Det är inte många som kan ge den känslan som hon kan
Att känna sig så genuint välkommen
Krydda detta sedan med underbar mat & hennes inredninsintresse
Känns som om helgen kan bli topp
Hoppas din blir likaså


Helgens dröm outfits från Pinterest


2 kommentarer:

  1. Den städerskan är jag också intresserad av ;)
    Trevlig helg
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Kan också tänka mig den där städerskan, skicka hit honom när han är klar
    hos dig:)))

    Ha en underbar fredag i Söderköping:)

    SvaraRadera