söndag 12 augusti 2012

Söndags-slapp

Bilder från Pinterest

Söndags-slapphet råder i huset
En skön slapphet som jag bara kan känna
När kroppen är nöjd & minns
gårdagens resa


Lite nyinhandlat....Linne från Zadig & Voltaire
Blev inte så mycket med hem i påsarna
Lite kläder & annat jag inte kunde leva utan
Men jag kände mig så rik när jag gick där
Rik på att få se allt det där fina
De miljöer som bara kreativa människor kan skapa
Och där får jag gå & inspireras

Köpte en fin brödkniv till Norrmannen
Undrar jag om det inte är det som inspirerat honom
För nu står han i köket & knådar en bröd-deg
Nästan lika läcker som Plura när han lagar mat
Men Norrmannen har inte samma fysik
Och han behåller oftast tröjan på i köket
Nästa lördag kommer det på Tv igen, Pluras kök
Skulle ge vad som helst för att få hänga där lite grann...

Gårdagens fynd...kan göra sådana i bland också
Jeansskjorta från Zara & döskalletröja från HM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar