onsdag 15 augusti 2012

Musli & lastpall

Bilder från Pinterest

Onsdag & en ledig sådan denna vecka
Skönt att vara ledig sådär mitt i
Solen har också hängt med oss idag
Har mest suttit/legat ute & läst
Var på biblioteket igår så nu är jag trygg ett par dagar
Känner mig fattig när jag inte har en bok på gång
Krim, skönlitteratur, memoarer...spelar ingen roll vad
Bara man blir fångad inom de första sidorna


Har också ommöblerat skatternas rum
Ja, börjar man i det ena så kommer man inte undan
Rättvist är viktigt
Men deras vitmålade trägolv hade nog mått bättre utan
mina ständiga ommöbleringar

Tog mig en runda på Pinterest innan jag tog tag i uppgiften
Där hittar jag dagligen inspiration som gör mig rik:


Jag kom hem med en lastpall i går
Kanske jag ska förvandla den till en sänggavel


Blev så varm efter att ensam dragit runt på grejer
Frestades att hoppa i kompisens pool
(Där Ella legat i timtal idag)
Men fastnade i boken igen

Nu ska jag göra Musli
Ätes nästan varje dag
Enkelt att göra egen då man lägger i det man själv tycker om
Mumsigt god när man precis tagit ur den ur ugnen

Onsdagar med solsken är sköna dagar
Fler sådana åt folket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar