torsdag 23 augusti 2012

Nystädat & choklad

Torsdag & jag har varit på Åhlens & ruinerat mig
Varför är det så
Att allt i sminkväskan tar slut samtidigt
Inte för att någon kommer att se skillnad
Men när jag sminkar mig nästa gång känns det mycket fräschare
Fast å andra sidan
Blir man sällan fräsch när man försöker måla sig vaken
ca. kl. 06.10 på morgonen på 5 minuter

Ansiktet ska få prova på en ny kräm
Ekologisk, naturligt framställt....måste ju bli bra

Det luktar rent hemma hos oss
Efter jobb & personalmöte & Åhlensbesök
Har jag roat mig med tvätt, disk, dammsugare,dammtrasa mm.
Barnen har inte visat den minsta vink till att vilja deltaga
Norrmannen precis hemkommen från Stockholm
Fick tvätta baden, varsågod
Men det är ju så skönt när man låser upp dörren
På fredagen efter jobbet & man kan börja fredagsmysa på en gång
I ett rent hem


Inspiration från Pinterest
Kan alltid byta plats på lite smågrejer
När man städar....det blir roligare då
Nu skulle jag kunna tänka mig lite ren, ljus Marabou
Smälta gott i munnen
Har inte ens något liknande i skåpen
Sneglar på bilnyckeln....
Nej Maria, skärp dig
Men i morgon är det fredag & DÅ ska det mysas
I vårt rena hus med choklad i mun

Dagens dröm outfit från Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar