söndag 26 augusti 2012

Kaffe, hattar & kräftor...

Skulle ge vadsomhelst
För frukost på sängen just nu
Bara lite kaffe i alla fall
Men norrmannen visar inga tecken
På att vakna inom dom närmaste timmarna

Hade en liten kräftskiva igår
Med kära vänner
Skålade in hösten
och välkomnade den
När man bara hittar färgglada hattar i affärerna
Blir det DIY...

Är det fest så är det

Smålänska signalkräfterna vann över dom engelska


Idag är jag bortbjuden på afternoon tea party
Det låter mysigt men
På inbjudan stod det jeans/byx förbud
Jag som är allergisk mot utklädnad
Känns som maskerad då jag bär kjol
Jag får så snällt bita ihop
Det blir en svart långkjol.....med grå T-shirt till
Då blir det lite mig kvar i alla fall
Men hatten lämnar jag hemma


Dagens dröm outfit från Pinterest vs blommig klänning med hatt

Nej, bara inse fakta så här på morgonen
 Jag får väl snällt åla mig upp
och koka mitt eget kaffe
Lägger bara ut lite bilder först
Från vårt badrum som vi gjorde nytt för 3 år sedan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar