fredag 10 augusti 2012

Fredagsfrukost


Sötare sängkamrat att vakna bredvid än en snarkande Norrman
Fredagmorgon & jag besökte stadens torg
Inhandlade lite nybakat till frukost

Lea kunde slita sig från sin nya Iphone 2 minuter & äta med oss
Annars har den varit i hennes fokus sedan kl. 16 i går
Tror tom. hon sov med den
Vad hon inte förstår
Är att jag är totalt ointresserad av spel-appar & annat konstigt hon laddar ner
-Mamma, titta på den här, & den här, & den här...mamma, titta då!!!

Något som dock fångar mitt intresse
Är denna snabbmatsrestaurang, Vigårda ,
som Melker Andersson & co. öppnat
i Moodgallerian i Stockholm



Att inta lunch där i morgon vore inte fel
Nu ska jag ta mig en bloggrunda
Jaga inspiration till att kanske ändra om lite hemma
Det är ju gratis...att flytta runt på saker menar jag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar