onsdag 8 augusti 2012

Onsdagsglädje

Bilder från Pinterest

Onsdag & jag tror på framtiden
Känns som om turen börjar bli min vän igen
Stressmoln på jobbet blåste bort
Mr. Migrän sa tack & adjö
Men bäst av allt
Det blir Stockholm på lördag

Mina kära kusiner ändrade dagen
Så jag får äran att göra dem sällskap
Mina likasinnade kusiner
Med samma sug efter inspiration
Tack, jag lovar att ta tredjestämman i familjekören i bilen.

Något annat som får min mage att pirra av glädje
Är de små lappar som mötte mig
när jag kom hem till ett tomt hus



Nu blir det onsdagsmys med Norrmannen
Onsdagar är bra dagar
Dagar då man börjar kunna tafsa på helgen igen
Och denna helgen ska jag till Stockholm


Bilder från Pinterest

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det känns bättre idag// Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack för att du skrev några rader till mig, jag blev så glad :) Och så fick jag ju dessutom hittat hit till din mysiga blogg! Du frågade mig om färgen på våra köksbänkar, och det har ju iallafall hitills hållt jättebra. Egentligen vill jag så småningom ha betongbänkskivor, men det här blev riktigt bra tills så länge. Färgen är köpt på biltema..och den heter lackfärg svart, 0,75 liters burk och den kostar 80 kr.artikelnr:36715. Förstår att du blev riktigt glad av att mötas av en så charmig lapp :) Ha det gott!kram jessica.

    SvaraRadera
  3. Ska bli så härligt med Storstan i helgen!! Och jag ser fram emot sång och skratt i bilen!! Kram Anna

    SvaraRadera