lördag 4 augusti 2012

Collage..

Bilder från Pinterest

Då har jag äntligen lärt mig
Att göra bildcollage
Det satt långt inne
Det var mina skatter som lärde mig
Det är väl bara början
Det blir väl dom som presenterar mig för allt nytt
 Dom som lär mig världen idag
Det är väl naturligt antar jag
 Måste bara vänja mig

(titta, jag kan göra ramar runt bilder också)

Vill inte att den tiden ska vara slut
Den tiden då jag lärde dom att jorden är rund
Jag var den som spelade en hit för dom först
Då jag visade hur man startade VHS-spelaren
Men nu kanske vi kan lära mer av varandra

I går hade vi en mysig dag i Eksjö ihop
Tre generationer
Nu skiner solen på min solstol & kallar på mig
-Kommer snart, ska bara leka lite med bildcollage först...
Vad dagen ska fyllas med sedan
Vet vi inte än
Norrmannen sover, jag tar min andra kopp kaffe




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar